Spółdzielnia Mieszkaniowa Podgórze” w Krakowie, ul. Podedworze 20 zatrudni Administratorkę / Administratora na osiedlu Wola Duchacka Zachód
Zadania:
- Nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym oraz estetycznym administrowanych budynków i ich otoczenia,
- Koordynacja prac gospodarzy domów i firm sprzątających,
- Zgłaszanie usterek i konieczności wykonywania niezbędnych robót w zasobach spółdzielni,
- Prowadzenie bieżącej obsługi lokatorów w sprawach dotyczących eksploatacji lokali, odpowiedzi na korespondencje z lokatorami,
- Prace biurowe wykonywane w ramach czynności administracyjnych.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie;
- dobra znajomość obsługi komputera;
- dobra organizacja pracy własnej, umiejętności interpersonalne, umiejętność współpracy z ludźmi, komunikatywność, zaangażowanie, odporność na stres;
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Dodatkowym atutem będzie znajomość tematyki zarządzania nieruchomościami i doświadczenie w pracy w spółdzielni mieszkaniowej, wspólnotach mieszkaniowych.
Oferujemy:
Pracę w stabilnej firmie – umowa o pracę na pełny etat.
Czas pracy od poniedziałku do piątku.
Świadczenia socjalne.
Uczestnictwo w szkoleniach.
Zgłoszenia w postaci CV prosimy o przesłanie na adres: spoldzielnia@podgorze.krakow.pl lub złożenie CV w sekretariacie w siedzibie Spółdzielni przy ul. Podedworze 20.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr 12 312 13 56 lub 12 312 13 57.